Alla inlägg den 8 september 2021

Av Hanna Boman - 8 september 2021 23:34

TEMADAG!

 


Ojojoj, idag så har det varit o är ju fortfarande några minuter till FYSIOTERAPINS DAG. Nää, jag visste knappt ens om att det fanns nån sån här dag...förrän jag såg att en av mina vänner på Facebook hade uppmärksammat asin sjukgymnmast/fysioterapeut.


Och då kände ju jag med största säkerhet att jag måste verkligern uppmärksamma min sjukgymnmast/fysioterapeut som då förstås finns på Habiliteringen. För hon är och har verkligen varit den allra bästa sjukgymnast/fysioterpeut jag nånsin har haft på vuxenteamet.


Detta var verkligen det bästa jag fick veta förra våren, att Anette Brantmark skulle komma tillbaka för att den som var då skulle gå på föräldraledighet!


Jag vet inte vad jag kommer göra, om hon tänker sluta och börja på någonting annat...för det har aldrig inom mitt tycke kommit någon som kan ersätta henne!




#fysioterapeutensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

  

...en fram-googlad bild

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards