Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna Boman - 31 maj 2011 22:09

Nu var jag inne och kollade på BESÖKSSTATISTIKEN. Än är ju inte denna månaden slut förrän om cirka två timmar, men när jag kollade nu från januari så har jag haft 113 besökare under majmånad. Kanske inte jättemånga, men för mig. Känns ibland som det inte alls är så värst många besökare. Fast det är roligt att blogga tycker jag allt.


Men nu väntar sängen på mig snart!


/Kram & Godnatt

Av Hanna Boman - 31 maj 2011 20:10

Ojdå, idag är det sista VÅRDAGEN. Tiden går ju så himla fort att man inte hinner med.

HiHi, det är "bara" 7 månader till på det här året.

Men det vill man väl knappast tänka på nu, eller? Nej tack, helst INTE! Utan nu är det minsann sommaren som få vara, med SEMESTER & mycket annat som men tycker är roligt.


Ja ja, ett litet meningslöst inlägg kanske...men det behövs ju faktiskt också ibland, hehe!!



Av Hanna Boman - 31 maj 2011 19:53

Jag har varit och sett en teaterföreställning ikväll som Musikugglans elever i klass 4 & 5 har gjort.  De spelade upp den i Wämöskolans gymansatiksal och ojoj, vad duktiga de var.

Helt fantastiska!

TACK vare Julia, så fick jag vara med och se den. Hon frågade mig i kyrkan i söndags:

"Åh, kan inte du komma och se Peter Pan på tisdag"? Det är kl 17 i Wämöskolans gymasal..."

"Jo, det skulle jag kunna...svarade jag."

Så detta kommer jag sent att glömma. Jag jobbade ju på Musikugglan en liten tid från november - 2008 till februari - 2009. Men då var jag bland de som gick i klasserna F-2, så de som gick i 2:an då, går i 4:an nu.

Med andra ord, en rolig kväll!


Av Hanna Boman - 30 maj 2011 21:25

Nu får ni återigen veta vad jag har ätit, inte till lunch...för det talade jag ju om igår att det skulle bli halva pizzabiten från gårdagen. Den var god även idag.

Men till middag har jag ätit SURKÅL & CHORIZOKORV. Vilket var riktigt gott!

När jag värmde surkålen, så blandade jag i lite kummin & lagerblad också.


 



  




Av Hanna Boman - 30 maj 2011 21:12

Här kommer det nu några bilder från gårdagens DANSUPPVISNING

(tyvärr blev dem något suddiga...)

 

     

 

  

 

 

Av Hanna Boman - 29 maj 2011 21:45

Hm, men det är väl inte torsdag idag? Nej, för det är ju söndag.

HaHa, jag brukar ju vara på VIKTVÄKTARNAom torsdagskvällarna...men föll sig så att jag inte kunde då. Så därför så fick det bli idag istället.

Ja, men vikten var väl inte så där lysande precis denna gången... +0,6. Inte bra jobbat, men det kan ju kanske vara den där halva pizzan som jag "tryckte" i mig, hehe!

Men det finns fler chanser att skärpa till sig på, eller hur?

Vi var inte så värst många där idag, utan bara tre stycken...kan ha varit för att det är MORS DAG idag med.


Oooh, jag köpte en så kallad MARSHMALLOWS WAFFERS och det är ingen godisbit, utan som en kaka...haha, så sa konsulenten i alla fall. Den har 1 propoints i sig och det är ju inte så mycket.


  


 



Av Hanna Boman - 29 maj 2011 20:53

Nu ikväll har jag varit med Marianne & Magnus i Konsethuset för att se Kulturskolans fantastiskt duktiga dansare.

Linn & Vilma var så duktiga. Roligt att få frågan om jag ville komma och se deras dansuppvisning.

TACK söta Vilma för att du frågade mig. Det här kommer jag sent att glömma.

Tog en hel del bilder, men som dessvärre inte blev så bra...fast kommer lägga ut några i alla fall.



Av Hanna Boman - 29 maj 2011 20:44

Väldigt vad ni är intresserade av vad jag har ätit till lunch idag med, eller hur?

Efter jag kom in till stan igen efter kyrkan med bussen, så traskade jag upp till KLOCKGRILLEN och köpte mig en pizza, fast åt "bara" upp halva...för att kunna ta med den andra halvan till jobbet imorgon.



  






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards