Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna Boman - 31 januari 2012 20:41


Lyssna och njut, den är ju så bra!

 


Av Hanna Boman - 30 januari 2012 21:57

Alltså, man skulle ju kunna tro att jag är värsta jeansnörden nu. Hmm, för idag köpte jag ju mina tredje paret jeans och samma sak här att det blev två storlekar mindre.

Det är ju faktiskt så att man behöver sammanlagt fyra par jeans egentligen. Så nu är det bara ett par till jeans jag behöver för att vara fulländad just nu i alla fall.

Det är ju definitivt INTE roligt att ta på sig sina gamla megastora jeans längre.

Sen är ju jag en sån som verkligen köper likadana jeans också, för har jag hittat ett par jeans som sitter superbra, då blir det fortsättningsvis samma sort hela vägen, hehe!


När jag skriver såhär nu, så kanske ni kan lista ut vart för någonstans jag har köpt dem med. Jomen precis, på JC. Min jeansaffär no 1.  



Av Hanna Boman - 29 januari 2012 14:04

Jomen visst, det har blivit ännu en söndag för mig Pingstkyrkan. Och denna gången var det familjegudstjänst, där verkligen alla var med.

Deras barnkör JOYFUL sjöng en hel del bra sånger. Sen var det en hel del roliga lekar där en del barn fick vara med. Tog en hel del bilder, som nog är lättare att se vad det var för något.


  

 


 


    











 

Av Hanna Boman - 28 januari 2012 21:23

HeHe, efter vi hade övat färdigt i kyrkan...så följde jag med Cederholms till Time Out i Lyckeby för att äta lite mat. Det var en sån där spontangrej, att jag fick följa med dem och det är ju alltid roligt...när det inte är så värst planerat.

Mysigt att få träffas och prata lite sådär på tu man hand.

Jaha, och då vill ni väl förstås veta vad jag åt för något...hehe!

Jodå, jag åt en pizza "GORGONZOLA" som var riktigt god. Mumsigt värre! Till det drack jag ett glas rödvin, som också var riktigt gott.


TACK Cederholms för en mysig kväll tillsammans med er på Time out, som dessutom var premiär där för mig!  












 

Av Hanna Boman - 28 januari 2012 21:14

Jajemen, idag har det varit körövning med kören i Mariedalskyrkan. Ojojoj, vad roligt det var. Fyra nya sånger, som vi inte ens har sjungit tidigare och det gick ju riktigt bra. Skoj!

Sen höll vi tiden, som var satt att vi skulle öva: kl 16-18. Brukar annars hända att vi kanske drar över på tiden och övar lite extra. Det kändes skönt, men tiden gick så rackans fort bara. Jag kollade på klockan en gång och då var hon redan 17:40, medans jag kanske tippade på att den "bara" visade 17 typ.

Roligt att komma igång att öva nu igen i alla fall, kommer sjunga på gudstjänsten nästa söndag den 5 februari!









 

Av Hanna Boman - 28 januari 2012 12:56

Fy vad jag är dålig på att lägga in bilder i mina inlägg när det är uppdaterat. Kanske är så att jag ska skärpa till mig på den fronten, för det är ju inte så roligt att skriva ett speciellt inlägg om att "nu har jag" lagt in bilder. Hmm!

Men här radar jag nu upp de inläggen, som bilder har lagts in på...hehe, äntligen!


  • Trevlig träff 19/1
  • Cafékväll 20/1
  • Lite inköp idag 27/1

Av Hanna Boman - 27 januari 2012 23:59

Ikväll har det varit spelkväll på Tonår. Spelades en hel del spel, bl a TWISTER och det var ju vissa av ungdomarna som spelade detta medan jag och Linnéa satt in mysrummet och pratade väl mest...hehe!

Sen gick vi ut till de andra för att se vad de gjorde, så då hängde vi på det spelet. Minns inte vad det hette just nu, tyvärr...men roligt hade vi i alla fall!


Åååh, Kristofer stod i köket och bakade scones som var riktigt goda. Mums, det var längesen jag åt det!

Fast de blev ju lite platta, än vad jag är van vid typ. HeHe!









 

Av Hanna Boman - 27 januari 2012 23:54

Ja, idag var jag inne på THE BODY SHOP och handlade lite. Det blev tre flaskor av White Musk. En flaska BODY SPRAY, en flaska BODY LOTION, en flaska DUSCHCREME. Jag är en sån som gillar den dotfen helt klart.  

Det var erbjudande "köp 3 betala för 2" och då kunde ju inte jag låta bli.

Ojdå, jag var ju inne en snabbis på CUBUS med och köpte  hårnålar och make-up gejer typ.

     Body spray

 

Body lotion

 

Duschcreme

 HeHe, här kommer även bilder från vad jag köpte på CUBUS

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards