Alla inlägg den 11 september 2021

Av Hanna Boman - 11 september 2021 21:53

TEMADAG!

 

 


Hur många av er har just på dagen idag ätit en KEBAB och vetat att det är KEBABENS DAG?


Mnja, jag har ju vetat hela dagen att dett är KEBABENS DAG...fast har då rakt inte ätit någon!


Sen så har jag inte ätit kebab alls i vuxen ålder, möjligen en bit kebabpizza då och då...men aldrig en kebabrulle eller kebabtallrik och inte heller en kebab i pitabröd.

Jag tycker "bättre" om gyrosrulle/kycklingruller (om man nu kan säga så...)


Nää, nästa gång så ska jag nog verkligen beställa en kebabrulle/kebab i pitabröd bara för att jag verkligen inte har ätit det sedan jag var barn! 






#kebabensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 11 september 2021 18:52

Nu hade Julia och jag förra veckan bestämt att vi skulle ta en fika tillsammans då hon gick på rast, men sen så fick vi sällskap av Martina och Lova med, eftersom vi alla fyra satt vid samma bord (det var bara jag av oss som bara var där på "besök"...)

Men det var verkligen en trevlig stund vi fick tillsammans allihop, fick en go pratstund med varandra!

#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkansecondhand #gullbernavägen4 #stämjärnet




#2kopparkaffemedmjölk #2ciabatta
#1chokladboll







TACK Julia & Martina & Love för en trevlig stund tillsammans!






 
























 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards