Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Hanna Boman - 31 oktober 2010 19:18

HJÄLP, det är bara två månader kvar...sen är detta året slut.

Är det klokt, eller?

Jag tycker det går alldeles för fort ibland och skulle vilja stanna upp tiden litegrann ibland. 

Men det kan man ju bara DRÖMMA om...hihi!!

Denna dagen som man ställer tillbaka klockan en timme, brukar jag tycka är årets BÄSTA dag...när man får SOVA en hel timme längre.


Det är skönt!!  


Av Hanna Boman - 31 oktober 2010 18:52

Hejhopp!


Här kommer nu ÄNTLIGEN ett inlägg. Har inte varit så mycket som hänt sen jag skrev sist...håller mig för det mesta till Facebook & msn.

Så nästan glömt bort att jag har en blogg som ska uppdateras med jämna mellanrum...hihi!! 

Aja, så är det väl inte egentligen...jag har varit inne och kollat fall det kommit några nya kommentarer ibland. Annars har jag ju inte skrivit något, som ni kanske märkt.

HeHe!!


Denna helgen har varit jätteskön i alla fall, INTE en massa måsten utan bara fått vara i det stora hela.  


Sådana helger vill jag ha fler av, så man kan känna sig utvilad och så när en ny arbetsvecka börjar...inte alltid man gör det, utan man vill även vara ledig på måndagen också.

Kanske man kan önska sig det i JULKLAPP, eller?




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards