Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Tonårsträff

Av Hanna Boman - 5 juli 2012 22:40

Idag så träffades ett litet gäng tonåringar i kyrkan. Då gjorde vi tacos med diverse olika tillbehör till. Och det var ju då de vanliga tillbehören till som; gurka & tomater & riven ost & rödlök & majs & tacosås & nachochips & tortillabröd. Jag är ju alltid en sån som alltid tar "för mycket" fyllning i brödet och kan då inte vika ihop brödet. Fast nu tror jag att ingen kunde göra det, för vi trodde att brödet var lite för litet till omkrets typ, hehe!


Efter att vi hade ätit så spelade vi lite spel och då var det TABU & Brainstorm. Och då kan ju jag säga att TABU var väl inte det spelet som gick så jättebra för mig, men det är ju roligt att spela spel i alla fall.


Vi gjorde en liten spelpaus där vi gjorde jordgubbstårta som såg lite rolig ut. Det var så att den gjordes på marängbotten vilket var riktigt sött och slibbigt, om ni frågar mig. Men tror att även övriga tyckte det.


Tyvärr blir det inga bilder i detta inlägget för att jag glömde kameran hemma!


/Tjingeling 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards