Alla inlägg den 20 december 2013

Av Hanna Boman - 20 december 2013 18:03

Ojojoj, idag har jag "äntligen" tagit mig ner till Arbetsförmedlingen. Eeeh, detta skulle väl jag har gjort för nån vecka sedan...men det har inte bara blivit av.

Jag fick ett brev hemskickat till mig av min handläggare som jag skulle skriva under och gå ner med. Och det har jag dock inte gjort innan, men så har jag typ inte hittat detta "förjordade" pappret och självklart inte nu heller då.

Så idag tog jag mitt "lilla" förnuft till fånga att bara gå ner där ändå för att försöka få dem till att skriva ut ett nytt papper, vilket de gjorde.

Tro inte nu alla läsare att detta var ett papper som typ A-kassan skulle ha, för då kan jag nog säga att jag skulle varit dit ner betydligt mycket tidigare...utan det var ett papper som Försäkringskassan skulle ha. Eftersom jag inte har några A-kassedagar kvar, så går jag nu då in i Jobb -och utvecklingsgarantin istället.


Och nu såhär efteråt så kan ju jag bara irritera mig på varför jag inte gjorde så tidigare, med att ta mig ner tidigare och fixat ett papper av dem att få utskrivet. Fast nu är det gjort så behöver ju inte tänka på det mer nu i alla fall!

Men ändå ett litet grrrr, kan jag väl ändå få säga va? 




 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards