Alla inlägg den 10 september 2021

Av Hanna Boman - 10 september 2021 22:19

Idag har jag varit upp till Ortopedtekniska för att hämta mina nya inneskor, och visst hade de kommit för annars skulle jag ju inte ha fått någon kallelse... eller hur?

De var verkligen jättefina, men dessvärre så passade dem inte riktigt eftersom mina fötter & ben var väldigt svullna idag trots att jag alltid använder stödstrumpor.


Så jag fick inte med mig några skor hem idag, utan de ska töjas ut och göras lite större. Efter att det är gjort, så kommer jag förstås få en ny kallelse om ett par tre veckor trodde han då jag frågade.










 




















     

Av Hanna Boman - 10 september 2021 15:44

Jahaja, idag fick det bli en lunchfika i Cafeterian och sjukhusets huvudentré. Den här gången satt jag där på plats, medan jag annars tidigare har tagit det med mig dit jag ska och suttit i väntrummet.
Men denna gången fick det bli lite annorlunda bara sisådär.

#pepsimax #kycklingbaguette

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 10 september 2021 14:27

HOPPSAN!


Som ni säkert redan vet, så har ju inte jag varit till ViktVäktarna just idag (men igår var jag ju det, fast blev bara ingen  uppdatering dumt nog).

Så då får det bli idag istället, eftersom jag alltid brukar skriva och berätta om hur det gick.

Äsch då, nu kom jag lite försent denna gången med... vilket jag väl egentligen inte skulle kunna tro (tyckte att jag gick hyfstat i god tid hemifrån, men sen så ville inte riktigt min onda fot hela vägen).


Fast jag var ju inte så sen så jag missade självaste mötet/workshopen. 


Men vägningen fick ju förstås vänta till efteråt, vilket funkade minst lika bra som att ta den innan (vad jag tror i alla fall).



För vågen visade ju 70,9 kg som då resulterade i -0,3 kg.



#återigenfysiskamöten   #hållaavstånd  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards