Alla inlägg den 16 december 2022

Av Hanna Boman - 16 december 2022 17:34

Förra veckan så var jag in till TBoden och köpte två sorters godiskaffe,

för det är ju vad man skulle kunna kalla det för!

När det är två sorters kaffe, som är smaksatta...så måste det väl få kallas

GODISKAFFE!


Nu var jag där inne i oktober och köpte Irishcream-kaffe, för att jag hade blivit tipsad av att köpa den!

Så när jag provade att dricka den sorten, blev jag verkligen helt såld. 

Superjättegott!


När jag ändå vad där inne i förra veckan, då passade jag på och köpa ett smaksatt kaffe till

som blev After Eight! Men det har jag inte smakat på ännu, fast hoppas

det med är gott!


Nu så brukar jag ta en skopa vanligt kaffe o en skopa smaksatt, då blir det helt perfekt

i min smak. Det säger de där inne på TBoden då blir det det bästa!




#tboden  #kaffe #godiskaffe 


#irishcream  #aftereight

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 16 december 2022 15:18

TEMADAG!


På dagen idag då, så är det JULTRÖJANS DAG och det då tydligen inte på samma dag varje år. För jag gjorde en liten googling på det nyligen, och då är det den tredje fredagen i december.


Så idag då är det kort och gott JULTRÖJANS DAG!



#jultröjansdag2022

 

 

 



 








 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards