Alla inlägg den 11 mars 2024

Av Hanna Boman - Måndag 11 mars 22:18

Nu den här kvällen så har det varit "gudstjänst på scouttid", vilket det nog brukar vara en gång varje termin.

Då börjar gudstjänsten klockan 18:30 (som då scouterna startar...)


Eftersom jag inte kom i tid, så kom jag rättså lagom i slutet av det hela. Så tyvärr fick jag inte vara med på om det var nån scoutinvigning, det känns oftast trist när det blir att man kommer till slutet (men förstås inget som går att göra något åt...)!






 












 










 

Av Hanna Boman - Måndag 11 mars 11:08

Nu har äntligen Vi i femman satts igång. Idag så var det Torén Framtid klass 5B från Karlshamn som mötte ÖstraTorpskolan klass 5A från Karlskrona/Lyckeby.


Detta var nog den mest spännande första kvartsfinalen nånsin.


För innan den sista frågan Stegen, stod det 39 poäng till vardera klasserna... så då fick det ju bli en utslagsfråga där ÖstraTorpskolan klass 5A ropade och svarade rätt som då tog hem vinsten.



#sverigesradio  #p4blekinge

#kvartsfinal1

#viifemman2024

 

 

 

 

 

 

 

 

  

   Torén Framtid

 

 

 

 

 

 

 

  '

ÖstraTorpskolan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards