Alla inlägg den 2 april 2024

Av Hanna Boman - Tisdag 2 april 20:47

Jaha, ja nu på dagen idag så blev det en liten "snabb" pannkakslunch för mig hemma hos mamma!

Den här veckan så är Einar hemma, och då ville mamma bjussa hem oss tre till henne på pannkakor.


Men eftersom det då helt plötsligt blev lite i senaste laget, med tanke på att jag skulle iväg oxå.

Fast nu så fick jag ju några pannkakor i alla fall, vilket var gott och jag ville ha lite bacon till mina pannkakor istället för jordgubbsylt som jag visst tog en klick/dutt av oxå... hehe!




#pannkakslunch


#pannkakor   #bacon  #jordgubbssylt


#lokagranatäppeljordgubb

 

 

 

 

 





 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards