Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Hanna Boman - 23 oktober 2012 17:05

Idag har jag varit och badat igen eftersom det är ju tisdag. Nu är det ju den dagen som jag badar vilket fortfarande känns konstigt tycker ju jag...hehe!

Hmm, jag kan ju börjar med det att jag kom ganska så sent in i simhallen idag. Badtiden är ju från klockan halv två till kvart över två.

Men det jag skyllde på då var att "bussarna inte riktigt gick enligt mina planer idag". Och den så kallade "lilla" dumma förklaringen gick ju sjukgymnasten på, hehe! Jaa, jag var där tjugo minuter försenad med andra ord. Fast hon sa sen att jag kunde få vara kvar ett tag till för att jag var så pass sen och det tackar man ju inte nej till.

Inte så värst mycket folk i den andra gruppen heller, så därav anledningen.

Jag gjorde lite av mitt program och det fungerade ganska så bra! Simmade några längder också som även det gick bra, även om jag vid vissa andetag fick in lite vatten i näsan som gjorde att jag fick avbryta en liten stund och sedan fortsatte jag simma - simma - simma!

Nu börjar det ju bli skönt att komma ner i bassängen när det är lite kallt och rått ute!















 



Av Hanna Boman - 23 oktober 2012 11:40

Jag vaknade ruskigt tidigt imorse och hörde denna låten på radion, så den går jag fortfarande och nynnar på lite fram & tillbaka...är väl en gammal slagdänga skulle jag tro!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards