Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Hanna Boman - 26 oktober 2012 22:02

Idag så har jag och Stina träffats för att ta en lunchstund tillsammans och då blev det denna gången

Aromo inne på Kronan. Och det var första gången för mig då. De öppnade en ny restaurang där inne för någon månad sedan, minns inte riktigt när bara!

En riktigt god lunch kan jag bara säga, mums! Jag valde en laxtallrik som var såhär god!


 


TACK goa Stina för idag!

  





Av Hanna Boman - 26 oktober 2012 17:50

Idag var jag återigen nere hos Hårfixarna och fixade till mina naglar. Jag tror nog att jag blir lite knäpp och konstig på att mina naglar sabbas så snabbt liksom nästintill hela tiden. Det som kan vara problemet är om man kanske äter starka mediciner, men det gör jag ju inte mer än de vanliga receptfria läkemedel.

Kan även vara att jag har något i min kropp som slår bort det hela, men då skulle det kanske slås bort fortare.

Äsch, jag vet inte så värst noga utan det är bara vad jag har fått berättat för mig de gångerna jag har varit.

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards