Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 25 april 2013 16:21

Javisst! Trots att jag har kommit till min MÅLVIKT nu då och gjorde förra veckan så tar jag mig ju ändå dit för att kolla av JÄMVIKTEN.

Idag så tog jag mig dit på cykeln och det funkade ju helt klart bra, yes! Detta gjorde jag ju en gång i höstas också, och nu lär det säkert bli oftare tror jag. Så himla smart att skriva det här, eller? Nja, men nu är det ju gjort i alla fall...hehe!


Vad pratades det om idag på mötet då?

Jomen visst, det pratades om träning och att nu när det har blivit den här årstiden så är det lättare att ta sig ut på en promenad. Hmm, kanske inte för mig dock alltid. För om jag ska ut så blir det allt som oftast på min cykel, som jag tycker mycket om!

Det finns ju en hel del kontorsjobb och då blir det ju att man sitter kanske i stort sätt hela dagarna, men det skulle man försöka få bort med att kanske stå upp vid sitt skrivbord istället.


Jahaja, och vad visade vågen idag då när jag ställde mig på den? Jovisst, den visade ju då ett litet plus och stannade på 60,4 kg. Så +0,4 kg.

Jepp, så det får man väl säga är bra ändå Hanna!




   


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards