Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Hanna Boman - 7 oktober 2013 19:57

Imorse var det studiebesök på biblioteket för barnen i den klassen jag jobbar . Och det brukar ju inte höra till vanligheterna till att jag brukar vara på jobbet en måndag, eller hur?


~~Nu var jag bara med på biblioteksbesöket!~~


Nej, det stämmer. Men eftersom jag bor inne i stan och har bara gångavstånd till biblioteket så tyckte jag bara att det var roligt att få vara med. Absolut supermysigt att vara uppe på barnavdelningen och kika där, inte så ofta som man tar sig dit på just den avdelningen då man är vuxen.

Eeeh, inte alltför ofta som jag tar mig till biblioteket överhuvudtaget ärligt talat. Och det är väl för att jag inte är någon bokmal och gillar att läsa böcker, sen så har jag en hel drös med böcker här hemma som jag kanske skulle kunna läsa först, om jag någon gång skulle få ändan ur vagnen och ta tag i en bok för att läsa.




 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards