Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Hanna Boman - 16 oktober 2013 22:48

Efter badet och annat så var det på sin plats att ta sig ut till kyrkan och sångöva lite inför söndagens gudstjänst. Och eftersom jag brukar komma direkt efter badet så har jag alltid någotnmed mig och äta innan uret slår halv sju för oss. Innan dess så är det ju barnkören som övar från halv sex och de ska också sjunga på söndagens gudstjänst, så det lär ju bli mycket sång & musik då minsann och även scoutinvigníng.


Vi i Surpraise är ju en liten nätt skara på sångare och denna gången så var vi väl åtta stycken som sjöng igenom sångerna som ska sjungas på söndag. Sen hann vi med en bonussång också, eftersom vi hade tid kvar innan övningstiden tog slut...hehe!



 





Av Hanna Boman - 16 oktober 2013 22:33

Nu så har jag varit och haft MåBra-bad igen, för det är ju onsdag...hehe!

Ojoj, vad få personer det var i bäsängen idag då. Jag tror nog att det gick och räkna på fem fingrar, fast nu räknade ju inte jag hur många det var förvisso...men det var inte många.

Det var enkelt att simma längd efter längd idag utan att krocka med någon efter bara någon meter eller så.

Även om inte jag är den bästa simmaren så var det ändå betydligt enklare att ta sig fram.

Och sen de sista tjugo minutrarna så bad jag om att få låna en Wett-väst för att bara ligga och flyta omkring på rygg, och även det var lättare denna gången.

Justja, jag gjorde väl inte så mycket av programmet eftersom jag inte frågade efter det...men jag skuttade och hoppade lite i vattnet i alla fall, så lite gjorde jag väl ändå.


Skönt var det att bada idag helt klart, haha! 













 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards