Alla inlägg den 21 november 2016

Av Hanna Boman - 21 november 2016 22:37

Ojojoj, det här gick ju faktiskt fortare än vad jag bara kunde tänka mig.

För det ringde en från Blodcentralen redan nu på eftermiddagen vid halv fem-tiden eller något sånt.

Provsvaren var nämligen redan klara, så därför ringde hon mig. Och hB-värdet hade nu gått upp till 131hB, så jag kommer få en NY karta med järntabletter hemskickat till mig...och då blir det ju "bara" 20 tabletter.

Sen kommer jag att få komma tillbaka till en ny provtagning i december, förhoppningsvis är väl värdena okej igen.


Så illans trist att det ska börja spöka med detta nu igen, men är väl bara att gilla läget!





 




 







   





/Tjingeling





Av Hanna Boman - 21 november 2016 12:34

Jahaja, det var nog det snabbaste besöket jag nånsin har gjort på Blodcentralen idag. Eftersom det jag bara skulle göra var att ta lite prover, för att se om värdena är okej igen.

Sist jag var där o lämnade blod i september, då var inte mitt hB-värdet så jättebra och då fick jag ju två kartor med järntabletter #duroferon #40tabletter

Så idag då var jag bara där för att ta 3 rör med blod, tror jag. Men fick inte reda på svaren idag, utan de kommer ringa mig när provsvaren är klara.







 





 








   






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards