Alla inlägg den 18 november 2016

Av Hanna Boman - 18 november 2016 21:52

Jopp, idag eller det var ju igår som jag gick in på accent för att kolla på en NY handväska. Och det var ju verkligen inte lätt egentligen! För den förata väskan jag började känna o klämma på, kostade visst 995:- och då blev min tanke:

"Ohh, neej...den var ju alldeles för dyr för mig, även om den nu var av äkta skinn"!

Men sedan så fick jag hjälp o då hittade jag en som "bara var min", kände jag. Och den var ju något billigare också, kostade inte mer än 249:-. 

Nu så bad jag henne hänga unden den till idag och det gick bra, trots att det var en KAMPANJ-vara. 











 












 

Av Hanna Boman - 18 november 2016 16:17

Fredag idag igen och jag har varit till ViktVäktarna i vanlig ordning... 

Och idag så pratades det om vad man gjort för nya saker sedan man började med ViktVäktarna. Då kan man t ex börjat gå och promenera mera än vad man gjort tidigare. Sen kanske man ha börjat tänka på vad man stoppar i munnen och känna att "Nej, nu är jag mätt...behöver inte mera". Finns ju massvis med olika saker, som man kan ändra på. 

Hehe, jag själv t ex började ju träna på gymmet o det hade jag ju aldrig gjort tidigare...(fast har inte varit där på länge nu då, hmm!)


Jepp, nu så ska jag då tala om vad vågen visade då jag skuttade upp på den. Nu känns det helt plötligt som jag har börjat få rutin på detta igen, eftersom jag nu för sjunde gången på rad slapp betala den däringa straffavgiften på 130:-...för det är ju verkligen en straffavgift, eller som det heter i ViktVäktarnas språk...Veckoavgift!


Men vågen visade faktiskt idag 61,7 kg och då blev det visst ett litet ynka plus, +0,1 kg.

Så det får man väl vara nöjd över, även om jag nu skulle vilja komma ner till min MÅLVIKT som är 60 kg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards