Alla inlägg den 1 november 2017

Av Hanna Boman - 1 november 2017 23:23

När det är Höstlov för skolbarnen, då har ju vi sedan X antal år tillbaka fritidsgård i kyrkan för skollovslediga barn & ungdomar.
Och idag onsdag var jag ute för första gången, så då har väl jag i stort sätt bara suttit & snicksnackat med föräldrar lite här o där vid borden!
Idag har det stått "Halloween-bak" på agendan, och det blev väldigt fina utsmyckade muffins (tyvärr inte en enda bild tagna på dessa).
Men av dem jag fick se, så var de mycket fina!


Många barn i rörelse hela eftermiddagen & kvällen, så man är allt lite lagom trött & seg...då jag var där ute från klockan halv tre till strax innan klockan nio då dörrarna stängde för dagen!








   















     

Av Hanna Boman - 1 november 2017 16:27

Nu så var det ett bra tag sedan som Stina & jag lunchade tillsammans!
Och jag bara ville att vi skulle få ihop en lunchdejt nu innan jag börjar jobba sen på riktigt allvar typ! :)

Så denna gången bestämde vi via sms häromdagen att vi träffas på Café 3 G, då jag beställde en 'BAKPOTATIS med tonfiskröra' & tzatsiki-dressing!

Och det smakade väldigt gott, jag som bara älskar BAKPOTATIS egentligen både avigt & rätt!


TACK för pratstunden & den mysiga lunchen idag världens bästa Stina!


  







 












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards