Direktlänk till inlägg 10 april 2018

Bulle med bulle

Av Hanna Boman - 10 april 2018 15:03

Jaha, ännu en temadag att beakta kanske? Eller?

Äsch, jag vet väl inte varför den här dagen bör finnas ärligt talat. För det första visste jag inte alls om att dagen "Bulle med bulle" fanns förrns förra året då jag jobbade uppe på radion.

Och då tror jag till och med att jag provade på det både på jobbet och sedan hemma, men absolut inget som jag har fortsatt mig på att äta.



För för mig ska det vara "fralla för sig" & "chokladboll för sig" och definitivt inte ihop!










#bullemedbulle2018






 














   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12


TEMADAG!     Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med.  Inget mer om detta nu, utan det bara ä...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga? Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat! Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst! Nu så började teamet me...

Av Hanna Boman - Lördag 13 april 18:53


TEMADAG!       Nu idag så är det SURDEGSDAGEN, hur många visste det?  Alltså, jag har aldrig nånsin bakat surdegsbröd nån gång. Men vet att det finns de som gärna gör óch det blir gott! För att köpa ett surdegsbröd, är väl inte detsamma s...

Av Hanna Boman - Fredag 12 april 23:55

TEMADAG!       Ännu en temadag att beakta, åtmistone för mig. För idag är det LAKRITSENS DAG... om nån skulle fråga mig, om jag gillar lakrits, så skulle svaret lätt bli "jag älskar lakrits"!   Sen så finns det ju både salt -och sötlakrit...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards