Alla inlägg den 4 december 2018

Av Hanna Boman - 4 december 2018 21:13

Och här kommer nu ännu en TEMADAG som kanske bör uppmärksammas!

För idag är det ARMBANDSKLOCKANS DAG!

Hur många är det verkligen som just idag använder sig av ARMBANDSKLOCKA?

Själv är det väl lite si och så med att använda armbandsklocka.

Det blir liksom inte panik av mig, om jag nån gång skulle glömma ta på mig klockan 

innan jag tar mig hemifrån (eftersom det finns ju klocka på mobilen, och den har 

man ju alltid med sig...)





#armbandsklockansdag2018

 


#armbandsklockadam  #armbandsklockaherr  #armbandsklockabarn

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 4 december 2018 16:58

Jepp, nu hade ju Birgun & jag bestämt att vi skulle ta en fika

då hon gick på rast klockan 14.
Sen när hon var färdigfikad, så blev det att jag satte mig vid nästa bord ihop med

några från café-personalen.
Och så när de hade fikat klart, då blev det att jag satte mig vid ett

tredje bord o drack min tredje kopp kaffe.





#3kopparkaffemedmjölk #köttbullemacka #lattekaka


 

 

 

 

 

TACK Birgun & Co för stunden idag!




  








 












 













Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards