Alla inlägg den 16 december 2018

Av Hanna Boman - 16 december 2018 20:58

Och så har det varit Luciafirande under eftermiddagen med Fredax & scouterna, vilket var riktigt skoj!
Nu var det ju inte bara en enkelt luciatåg, för det var en sketch/drama också innan det lilla söta luciatåget tågade in så fint.
Självaste sketchen/dramat handlade om & var i stora delar återblick om vad som hänt under året i kyrkan!

Och de var så fantastiskt duktiga!





 






 






 




 










 
















 

Av Hanna Boman - 16 december 2018 19:52

Efter lite fika så blev det sedan en runda hem till Ravnbös för att luncha lite, som var

väldigt gott med Revben & potatis & sås & sallad!

TACK för att jag fick komma in en snabbis idag!


/Tjingeling











 

Av Hanna Boman - 16 december 2018 17:27

Efter gudstjänsten så blev det en fika borta på Café 3 G, och det blev nog lite sådär sporadiskt...eller vad ska ma   n säga!
Det var en samtalsgrupp från Pingstkyrkan ?Unga Vuxna==

De brukar väl samlas efter gudstjänst ibland och nu då fick jag hänga med!


TACK för att jag fick följa med!








 















 


Av Hanna Boman - 16 december 2018 15:37

 



Idag så är det TREDJE ADVENT, som jag har firat nere i Pingstkyrkan.

En väldigt fin gudstjänst, där det var dop som inte jag visste om...men det behöver man ju inte veta eller vara planerat i förväg (...och tyvärr så missade jag att ta bilder på självaste dopakten)

Elsa Joehlsson var den som höll i sång & musik, väldigt trevligt och fint!


#gästsångare





Och Göran Olsson predikade som vanligt väldigt BRA!








 

Elsa Joehlsson

 

 

 

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards