Alla inlägg den 9 november 2014

Av Hanna Boman - 9 november 2014 18:50

Vilken fin och bra gudstjänst det var idag, och den började med sång av mina goa & söta kusinbarn Lovisa & Stina som sjöng tillsammans. Så fantastiskt duktiga båda två, man blir så glad när de sjunger. 


En av församlingens medlemmar har fått hembud och då var det ju förstås perantation för henne också. 

En gammal dam som blev 92 år gammal (eeeh, som jag faktiskt redan trodde var död...hmm). Men anledningen är ju då förstås att man inte har sett henne i kyrkan på väldigt länge, och hennes man gick bort för bara något år sedan...jag vet dock inte exakt när.


Det var även Nattvardsgudstjänst idag, och det hade tydligen inte "lilla jag" snappat upp i programbladet eller på hemsidan att det var idag...så jag tänkte lite; "Nää, jag vägrar ta mig fram och ta nattvarden idag..."

Fast självklart så gjorde jag ju det i alla fall, hehe!





 




 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards