Alla inlägg den 25 november 2014

Av Hanna Boman - 25 november 2014 22:31

Jaha, men då så fortsätter vi väl att skriva om programmet "Halv åtta hos mig" där det denna veckan sänds från Grand Canaria.

Han som var värd för kvällen var verkligen duktig på att laga mat!



~~Förrätt~~

Skaldjursmousse och papas

arrugadas med majosås



~~Varmrätt~~

Fläskfilé med stekta grönsaker och

skruvade pommes



~~Efterrätt~~

Crema Catalana med karamelliserat

socker




   


 






 





Av Hanna Boman - 25 november 2014 21:15

Jajemen, nu så har vi övat ikväll också...inför Första Advent som är nu till helgen, det har ni väl inte missat?

Och vi sjöng igenom alla fem sångerna som vi kommer sjunga i helgen, för vi kommer även sjunga på lördag i Second Hand också. Så det blir mycket sjungande i helgen, men det är ju roligt.

Sångerna sitter väl nu och jag är ju likadan som efter varje övning att jag nynnar på sångerna lite fram & tillbaka efter jag har kommit hem. Men just nu så är det en av julsångerna som vi kommer sjunga på de stundande julkonserterna sen den

13-14 december.







 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards