Alla inlägg den 12 december 2014

Av Hanna Boman - 12 december 2014 22:10

Yes, nu ikväll har vi haft både soundcheck & genrep inför helgens tre julkonserter i Pingstkyrkan. Huuu yeah, vad bra det gick helt och hållet från början till slut. 

Hehe, nu så är det ju inte bara vi i Second Voice & Joyful som kommer sjunga...utan även självklart solister förstås, men sen har det tillkommit två sånggrupper också som ska vara med och sjunga. Eeeh, vad heter dem nu då? Hehe, minnet är bra ibland...men väldigt kort ibland och faktiskt på mig också (det brukar väl sägas att jag har ett bra minne på sånt, men dock inte nu tydligen.

Eller vänta lite här nu ska vi se om jag kommer på det bara sådär huxflux...för det kan ju hända också menar jag.

Eeeh, joo...nu så heter sånggrupperna då, Christmas Choir & 4 You.

Så vi kommer i Second Voice kommer inte stå på scenen hela tiden, utan vi kommer sjunga fyra sånger...men så blir vi alla som kommer sjunga några sånger ihop. Alltså detta kommer bli en så himla bra konsert, eller jaa...det är ju tre konserter som kommer så vara.







 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards