Alla inlägg den 14 december 2014

Av Hanna Boman - 14 december 2014 21:12

Och nu så har man gjort sin sista julkonert för det här året och till en fullsatt kyrka även ikväll, det var slutsålt på biljetterna redan i mitten på veckan (till denna konserten), det har det inte varit tidigare...så bara det var ju roligt.

Ja, med andra ord så var det ju fullsatt på alla tre konerterna...från första till sista bänkrad.

Självklart så var det ju förstås samma KONFRANCIERER som igår, fast de hade ändrat lite på manuset bara...fast det var det ju ingen som visste under dagens föreställning.

Men de var helt fantastiska helt klart!





   


Maria & Simon




 

Stallet i Betlehem


 

Fika i Cafét efteråt




 






 



TACK för en fantastisk helg som jag sent kommer att glömma! 

Av Hanna Boman - 14 december 2014 11:30

 


Jamen då är det Tredje Advent idag och ännu en vecka närmre julen!

Fast idag så tog jag mig "bara" in och satte mig framför TV:n och såg gudstjänsten där, orkade inte pipa iväg till någon buss eller så idag...hehe!

Och den här söndagen så sändes gudtjänsten från Sankt Johannaeskyrkan i Malmö.

Sångare under gudstjänsten var Gospel Rose Choir och var en fantastiskt skön gospelkör, som man gungade lite till!




   




 




Av Hanna Boman - 14 december 2014 02:05

Åååh, varför kan inte jag somna? Hallå?
Klockan är ju för längesen sovdax, men inte för mig tydligen...eller?
Jag skulle ju gärna vilja somna nu då inom kort, för att orka med en tredje och sista julkonsert imorgon...eller senare idag då.

#snällaHannasomnanu

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards