Alla inlägg den 29 december 2014

Av Hanna Boman - 29 december 2014 15:51

Nu så har jag beställt en Jesusbibel, och den kom idag. Hehe, jag var väl lite halvskeptisk till om jag skulle få den...men den kom nu äntligen.

För jag vet inte hur många gånger jag har försökt att göra en beställning av den, men aldrig fått någon.

Nu är väl denna Jesusbibel tänkt för sådana personer som vill veta mer om Guds tro och så, men när jag gjorde beställningen denna gången på www.jesus.se så skrev jag en förklaring på varför jag ville ha den... "Jag ska ge den till en vän!"

Fast i själva verket så ville jag ju då ha den själv, hehe...lite busigt kanske att komma med en liten så kallad "vit lögn"? Men de vet ju ingenting om det alls, och nu så har jag den. Och den är eller var ju gratis också, vilket känns bra!







 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards