Alla inlägg den 1 november 2018

Av Hanna Boman - 1 november 2018 22:08

Även idag har jag varit ute o hängt på fritidsgården i fyra timmar ungefär, pratat och umgåtts med föräldrar & självklart barn med förstås.
Nu har ju inte jag någon ledarroll i den bemärkelsen, eftersom det har gjorts schema på de som ska ha ledarskylt på sig.

Den här dagen har det varit PASS från klockan 15  "Höstpyssel med Manuela".
Och nej, jag var inte ens nyfiken för att kolla vad för slags pyssel som gjordes (kom jag på nu).

#höstpysselmedmanuela
#3kopparkaffemedmjölk
#2frasvåfflormedsyltochgrädde





   
















 

Av Hanna Boman - 1 november 2018 14:43

Och nu så har jag varit till ViktVäktarna idag, eftersom det är ju torsdag!

He, den här gången så fick jag återigen vänta med vägningen till efter Workshopen. Men det funkar ju bra att väga sig efteråt också, om man inte har planerat att äta nånting under tiden som Workshopen är.


Vad pratades det om idag då, och vad gick vi igenom?

Jopp, idag så var det prat om "mängden mat" om man mäter & väger all den mat man ska äta.

Ojaa, visst kan man väl mäta väga om man är hemma...men inte alltid så lätt om man äter ute på

restaurang eller annat!


Fast jag har väl aldrig mätt eller vägt min mat, jodå...det gör jag väl någon gång lite beroende på vad det är för något förstås.



Nu så kommer det här med vad den där vågen visade då jag "skuttade" upp på den, och nja så värst "snäll" var den väl inte eftersom den gav mig 68,5 kg som resulterade i +0,8 kg!


Attans Hanna, så himla typiskt...eftersom det är ju NER i vikt jag ska, eller hur?


Men vet ni vad, i fredags så ringde jag till ViktVäktarna för att "slippa" betala Veckoavgift på 130:- varje vecka...utan nu har jag fixat så jag har 3 månader Medlemsskap, allt för att komma ner till min MÅLVIKT igen. För det är ju det jag verkligen vill!

Så nu får jag betala 270:- /månad, vilket jag kommer känna bli bättre!
















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards