Alla inlägg den 27 mars 2020

Av Hanna Boman - 27 mars 2020 23:42

Nu ikväll så har jag haft Karin på besök, efter jobbet så tog vi oss in till stan med bussen och då blev det först en tur in på Cityhallen för att handla lite grejs.

Sen blev det till att fixa lite fredagsgott som först fick bli chokladmousse med crisp och kaffe till mig medan Karin drack cider som jag med drack!

Men sen så käkade vi linschips, som var jättegoda tyckte vi nog båda två...definitivt inte lika feta som "vanliga" chips!



#kaffemedmjölk #cider #chokladmoussemedcrisp #olw #räfflade #linschips #grill

#yatzy






TACK Karin för en trevlig & "flummig" kväll

tillsammans med dig!


  









 








 






Av Hanna Boman - 27 mars 2020 22:58

I eftermmiddags tog jag mig in till HEMMAKVÄLL för att fixa in det NYA busskortet (gröna), men funkade dessvärre inte på grund av att perioden på busskortet går ut imorgon plus att jag har pengar på 


Och nu under coronan så behöver man liksom inte betala nån biljett, för att man ska både gå av och på bussen i bakdörren!


Så då behöver man i inte heller fylla på BUSSKORTET med ny period!




#blekingetrafiken #nyttbusskort #gröntbusskort

 

 

 







 











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards