Alla inlägg den 19 maj 2020

Av Hanna Boman - 19 maj 2020 22:12

Nu ikväll så har det varit trerminens sista övning och då övade vi inför söndagens gudstjänst, där vi kommer

sjunga 4 sånger (fast kommer bli inspelat på fredag eftermiddag/kväll, med tanke på de omständigheter som är).

Så därför blev det inte så värst stor övning ikväll, utan vi söng igenom de 4 sångerna och givk igenom hur fredagens inspelning kommer gå till i stora drag!



Efter det var det dags att ta sig ner i caféet för att fika lite på rabarberkräm & smörgås och kaffe & kaka/tårta!


Och detta bjuder ju våran eminente goa körledare Carina på, alltid lika gott!






   















 

Av Hanna Boman - 19 maj 2020 17:19

Nu så har jag idag under eftermiddagen "äntligen" varit på den här årliga CPUP-mätning, där man får svara på en massa frågor där en del som jag kallar dem för "samvetsfrågor" och en hel del BRA frågor också förstås. 

Och att det alltid ska ställas "samvetsfrågor" är väl något som jag inte riktigt kan förstå mig på, men allt ska man väl inte alltid begripa.


Men annars funkade det BRA med mätningarna som oxå ska göras, inte några större krångligheter från förra året. Det är ju mätning på mina rörligheter i armar/   ben/händer/fingrar för att kunna sammanfatta lite i korta drag!




#cpupmätning  #regionblekinge







 










 














 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards