Alla inlägg den 7 maj 2020

Av Hanna Boman - 7 maj 2020 16:39

 




Jodå, ännu en torsdag i LIVE-sänd workshop med ViktVäktarna...som fortsätter så här troligen ETT BRA tag till. 

Och den här gången var jag med under hela lunch-mötet, vilket funkade väl bra. Jag satt den här gången inne i soffan, vilket jag inte har gjort tidigare...utan har bara suttit vid skrivbordet. Intressant va?

 


Annars så pratades det om MOTION den här gången, och vad man gillar för olika MOTIONER!

Och för mig är det väl cykling som jag brinner för, åtminstone gjorde jag det för antal år sedan...men har inte suttir på min cykel på väldigt länge!


Men kommer väl nu så småningom sätta igång med det, och börja lite försiktigt och inte sätta igång med värsta rundan "ever"! Hmpf, det har ju hänt tidigare medan jag då har cyklat lite smårundor innan dess.



Jepp, och vad visade den däringa "usla" vågen den här veckan då? För just idag så var den verkligen usel, med tanle på att det gått bra de sista veckorna på vågen här hemma! För idag visade den 71,1 kg som då resulterade i ett STORT PLUS nämligen +3,3kg!


Så vad kommer göras till nästa vecka Hanna? Jopp, jag ska bannemig verkligen kolla och tänka på vad jag stoppar i min mun "varje tugga"!






#inställt   #cornavirus  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards