Alla inlägg den 15 maj 2020

Av Hanna Boman - 15 maj 2020 12:36

HOPPSAN!

 

 

 


 



Nu så har det ju inte varit något av viktväkteri idag, för det var ju igår...bara det att jag var "den tröttaste världskartan" att uppdatera just igår. Så därför "bättre sent än aldrig", brukar man ju säga!


Jag var med på den sista LIVE-sändningen igår, 18-18:30 sisådär typ!


Det hålls ju fortfarande inga "vanliga möten" på grund av omständigheterna som är, så därför är det ju 

LIVE-sändningar som gäller och kommer nog så vara över sommaren också dessvärre!



Igår då så pratades det om drycker och vad man dricker, och hur mycket man dricker per dag!


Njaej, jag kan ju inte skryta med att jag dricker så värst mycket på EN dag som man egentligen ska som det sägs!

Och visst har jag väl tänkt  många gånger i omgångar att "jag ska försöka dricka mera, än vad jag gör..."



Men som sagt, så har jag inte kommit dit än!

 

 

 

 

 

 


Ojaaa, vad visade den däringa "usla" vågen här hemma då? Ja, för nu har den minsann slagit bakut...med tanke på att den visade 71,5 kg vilket resulterade i +0,4 kg.

 

 

 

 

 

#inställt  #coronavirus  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards