Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Nya jeans

Av Hanna Boman - 29 mars 2012 21:39

Jomen visst, vad tror ni att jag har inhandlat mig idag då? Hmm! Ett par nya jeans var det visst ja!

Men hör och häpna, denna gången blev det INTE inne på JC, utan på Cubus. Det var såhär att jag satt utanför och tittade in lite på jeans som hängde på en snurra. Dessa jeansen kostade 79:-, så jag gick in och kollade lite till på dem. Men insåg ju att det var barnjeans, så jag fick ju glömma dessa tyvärr.

Lite bläää, för de såg rackans mjuka och sköna ut.

Så det fick självklart bli ett par damjeans istället, som dock kostade 299 :-.

Men vad gör det, jeansen inne på JC kostar ju betydligt mycket dyrare...nämligen 499 :-(åtminstone de tre paren jag har köpt där inne innan).

Och en sak till, jag är ju en sån som inte alltid gillar att prova kläder i affären. Så då blev det att jag köpte dem på öppet köp.

Provade dem nu när jag kom hem och de sitter som en smäck. Visst lite långa i benen, men det kan man ju vika upp litegrann, eftersom det är stretch.

Men ojdå, vad smal jag ser ut i dessa jeansen. Jämfört med de jeansen som jag tidigare har köpt, fast kanske kan vara så att dessa är en stretchbyxa istället för vanliga jeans.

Hmm, kan jag säga att det är LYCKA? Jovisst kan jag väl göra det. Känns ju hur bra som helst!

*LYCKA-LYCKA-LYCKA!*

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 16 april 22:37

Nu så var det ett bra tag sedan som jag var med på en By Mercy-övning, men denna gången fick jag äntligen till det! Jag kallade väl det lite som att jag kom ner på ett litet "studiebesök", kände mig nog lite ny med tanke på att det bara var nya sån...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34


Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan! Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson.    Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12


TEMADAG!     Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med.  Inget mer om detta nu, utan det bara ä...

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga? Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat! Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst! Nu så började teamet me...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards