Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Hanna Boman - 5 oktober 2014 22:33

Jaaa, vad ska man säga? Nu idag så var det sista träningen för mig den här veckan och tredje gången, jag funderar fortfarande lite på var jag har gjort för att detta ska vara så roligt och vem som har slagit mig i huvudet...för någon måste det väl nästan vara va?

Nejdå, skämt och sido...jag tror ju inte på det. Men visst har jag blivit #taggadtilltänderna för att tycka detta är roligt och skönt att ta sig dig för att använda sina "muskler" lite här och där. #Armarbenochrygg är det ju som sjukgymnasten tycker att jag behöver träna och det gör jag ju också, men vad alla maskinerna heter har jag ju ingen susning om...men nu hittar jag ju till dem och bara det är ju ett plus, hahaha!  






 



Av Hanna Boman - 5 oktober 2014 22:12

Jamen visst, även denna söndagen så hade vi kyrklunch efter gudstjänsten som våra scouter var ansvariga för. Ja, självklart inte alla scouterna...men det var ju ändå en bra skara på den fronten som kockade ihop fläskfilé & potatis & svampssås och det var riktigt gott.


Och ja, självklart var det ju även efterrätt också...som bestod av kaffe & en After Eight, fast jag tog bara kaffe...för godis eller så är ju inte det minsta gott alls. Höhöhö! 



 



 




TACK scouterna för en fantastiskt god lunch!  

Av Hanna Boman - 5 oktober 2014 21:48

Idag på Helige Mikaels dag så sjöng vi i Surpraise fyra sånger, som faktiskt gick över förväntan bra...trots att vi bara var fem stycken som sjöng. Två sopraner & två altar & en tenor plus att vi hade Markus sittandes vid flygeln också förstås, för annars kan det vara lite svårt och sjunga.


Dagens predikant var Hampus Flyman som höll i en väldigt bra som handlade om änglar förstås, eftersom det var "Änglarnas dag".




 



    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards