Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Hanna Boman - 25 oktober 2014 23:10

Oooh, ikväll så har vi haft våran efterlängtade HÖSTKONSERT!

Second Voice sjöng ju då som sagt och sen var det ju även några av församlingens solister som sjöng många fina sånger också.

Jenny Eriksen & Paula Gullbing & Pegga Gullbing

Marie-Helén Reedén



 



   


   



    

 Björn Fries & Ulf Sundkvist



 

Kaffe & muffins

nere i Caféet efteråt




TACK för en fantastiskt fin & trevlig kväll! 






Av Hanna Boman - 25 oktober 2014 22:37

I tisdags 21 oktober så fyllde lilla Stina 5 år, och hade "vuxenkalas" idag från klockan ett...fast jag kom lite senare eftersom bussen var rejält försenad från stan då, men gjorde ju inte så mycket.

En hejdundrandes god lunch, som bestod av lasange & bröd & sallad...mums vilken god lasange!

Hehe, eftersom jag var lite sen så fick ju inte jag vara med och se vad Stina fick för roliga presenter. Jag trodde inte att det hade varit någon paketutdelning än, men efter att jag hade frågat Stina om hon ville ha paket av mig...så var det ju ett självklart "JAAA"!


Och då fick hon paketet av mig där det var en liten söt teservis och något klipp & klistra-grejs, eller nåt...det var något med att bygga i alla fall.



 



Självklart så blev det ju även kaffe & tårta & bulle & kaka lite senare på eftermiddagen, som också var gottigt!



 

Den fina 5-årstårtan



 




TACK för ett trevligt & mysigt 5-årskalas!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards