Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Hanna Boman - 24 oktober 2014 23:23

Oups, är det inte så att jag har avsagt mig som tonårsledare? Eeeh, joo...man kan ju undra. Men nu ikväll så var jag visst där ute på ett litet "studiebesök", för att se vad de håller på med nu då jag inte är med där längre.

Äsch, skämt och sido...eftersom det stod i programmet att det skulle vara "Spelkväll" ikväll, så kände jag att jag ville komma ut och bara softa lite med ett gäng ungdomar.

Just nu för tiden så spelas det ju inte så mycket gemenskapsspel, som det gjordes då en annan var ungdom. Utan nu så spelas det mycket xbox istället, men jag var inte med på något av spelaen alls.

Ett annat gäng spelade rundpingis och det är ju roligt att titta på, samtidigt som man kanske sitter och pratar med någon annan.


Ärligt talat så kändes det riktigt skönt att bara få vara där och softa lite och inte känna något ansvar för nåt.




 



 

Äppelpaj & vaniljvisp

med kaffe





Av Hanna Boman - 24 oktober 2014 23:10

Idag så träffades jag och Åsa först utanför TGR, för att jag behövde ta mig in där och köpa present...alltid kul att ha någon med sig för att få lite tips och idéer på vad man ska köpa för presenter, men det gick verkligen jättefort och hitta en present till mitt söta kusinbarn Stina...som ska ha "vuxenkalas" imorgon.


Jamen, sen så efter det så blev det en stund in till Waynes Coffee...för att bara prata lite till över en varsin Caffe Latte, som alltid är gott!





    




TACK snälla Åsa för stunden idag!

Av Hanna Boman - 24 oktober 2014 11:17

Jepp, idag så var det då återigen dax för att ta sig till Blodcentralen och tappas på lite blod. Jaa, det blev inte så värst mycket blod som kom ut. Hur mycket var det nu då? Nja, jag tror han sa att det "bara" blev 100 ml...och det är verkligen inte mycket.

Sen efter den lilla "mini"-tappningen så fick jag gå därifrån igen, blablabla!

Och då får jag återkomma en annan gång istället, men det blir inte förrns om TRE månader...mendans jag tänkte mig: "Att det blir väl om ett par veckor igen då, okej!"

Alltså jag kände mig verkligen motiverad till att ta mig dit idag, jag fick en urtidig tid att ta mig dit...för det var ju redan klockan 8:15. 

Men då jag fick ta mig därifrån igen...så bara kände och tänkte jag:

"Jamen den känslan rann ju ur mig ganska så fort igen, åååh...attans!"

Så nu hoppas jag att jag inte får honom fler gånger till att tappa mig på blod, för i så fall mister dem nog mig som blodgivare...hehe!


Så illans retfullt att ta sig dit, utan att det blev något av det...grrr! 





   

 En ny assiett till samlingen

från Rörstrands



 

Här är de tre assietterna jag

har fått tidigare







 














Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards