Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Hanna Boman - 7 oktober 2014 22:01

Ojojoj, vad vi har sjungit ikväll...precis som varje tisdagkväll då vi sångöver med Second Voice. Nu så övar vi järnet inför Höstkonserten som kommer gå av stapeln den 25 oktober.

En del nya sånger som vi håller på och tragglar nu sedan vi startade upp efter sommaren och även "gamla godingar" som vi har sjungit tidigare.

Fantastiskt roligt att komma och sjunga varje vecka. Och nu så sitter en av sångerna i mitt huvud, som inte bara har fastnat där och vill inte försvinna...hehe!

Eeeh, så var det faktiskt förra veckan också...då var det låtar härifrån som satte sig i mitt huvud och jag skulle inte vara med dem och sjunga i söndags på gudstjänsten (bara en liten parantes) i det hela, hahaha...de låtarna sätter sig lättare, än många andra körlåtar i andra körer.



/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards