Alla inlägg den 15 oktober 2020

Av Hanna Boman - 15 oktober 2020 23:04

Torsdag idag och då är det ju ViktVäktarna som gäller, som nu sedan någon vecka tillbaka har varit fysiska möten.

Det är så pass mycket roligare, än att vara med på en LIVE-sändning som det har varit tidigare!

(nu är det ju inte någon LIVE-sändning här i Karlskrona längre)

Den här gången så pratades det om:

  1. Viljestyrka är en medveten ansträngning för att vi ska göra något annorlunda än vad vi är vana att göra.
  2. När det handlar om att ta hälsosamma beslut kan vi inte enbart förlita oss på viljestyrkan...den är OPÅLITLIG!
  3. Att använda strategier som minskar vårt beroende av viljestyrka för att fatta hälsosamma beslut gör det lättare för oss att hålla oss på rätt spår!

fortsättning följer






Av Hanna Boman - 15 oktober 2020 12:36

TEMADAG!

 

 


Ojojoj, ännu en TEMADAG just idag och då är det nämligen MÅLTIDENS DAG!

Men vet dessvärrre inte riktigt vad jag ska skriva & berätta om just denna TEMADAG

Hehe, mer än att det är gott med mat på många olika sätt!




#måltidensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 15 oktober 2020 11:23

TEMADAG!

 


Ojaa, äntligen så är det FETAOSTENS DAG! Så idag får man väl köpa sig lite fetaost då kanske!


För det kan ju vara gott med fetaost ibland, och då ska det ju helst vara i en sallad om ni frågar mig!

Är väl inte annars så jätteförtjust i fetaost!




#fetaostensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Av Hanna Boman - 15 oktober 2020 11:02

TEMADAG!

 

 


Den här dagen så är det tydligen GRYNKORVENS DAG bland dessa TEMADAGAR, och jag kan nog inte säga att jag ätit GRYNKORV nån gång i mitt liv. Men om det kanske är ungefär detsamma som fläskkorv, då har jag ju ätit det!




#grynkorvensdag2020

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards