Alla inlägg den 21 oktober 2018

Av Hanna Boman - 21 oktober 2018 23:03

Idag så var det eftermiddagsgudstjänst ute hos oss i Mariedalskyrkan klockan fyra o det var verkligen inte vilken gudstjänst som helst, utan en Bibelgudstjänst med fantastiska Mia Bergren.



Där hon hade en "tvättlina" uppspänt framme i kyrksalen, och då satte hon upp olika saker som gudstjänsten o predikan handlade om!
(vilket fick mig att tänka tillbaka på familjegudstjänsterna lite under 90-talet, då vi hade

Ann-Kristin & Urban Elenäs som pastorer)


Nu hade ju Mia mycket om BIBELÄVENTYRET, i sin predikan som gjorde att det var en helt fantastiskt go & bra gudstjänst från början till slut!




TACK Mia för en fantastiskt fin gudstjänst!





 




 










 

Mia Berggren

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...och så lite Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 21 oktober 2018 21:13

Och efter gudstjänsten i Pingstkyrkan idag så fick jag hänga med Morten hem (det var bara han som åkte in...)
Så där blev det verkligen god mat, kyckling & klyftpotatis & blomkål & rödbetor & plocksallad!

Efter maten, så blev det lite kaffe & Ballerina-kex till mig o Martina!

Sen blev det lite koll i barnens allra första fotoalbum, i alla fall Seths & Iris och efter det fick jag även kolla i Martinas fotoalbum.

Så roligt att få se dessa fotoalbum, verkligen!





TACK för supergo mat o för mysigt sällskap!




  



   









   

Av Hanna Boman - 21 oktober 2018 20:52

~~Psst, nu kom ju jag lite lagom sent till gudstjänsten idag..."men bättre sent än

aldrig, brukar man väl säg"!?~~



Så jag placerade mig allra längst ner i kyrksalen o "skämdes lite"!

Den här helgen har  det varit  "LP-helg för Blekinge/Skåne", och då var det Seminarium och så under dagen igår

(som jag inte var med på, visste nog inte om att det var heller...men jag hade ju annat för mig så...)

Men idag var jag där som var som en vanlig gudstjänst, även om jag trodde att det var en så kallad "LP-gudstjänst"!

Börje Dahlquist predikade om hur det är att riktigt vara nere i skiten,

och sedan bli pånyttfödd genom att bli frälst o bli som en ny människa!


TACK för en fantastiskt fin & bra predikan!







 

Börje Dahlquist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards