Alla inlägg den 18 november 2020

Av Hanna Boman - 18 november 2020 19:37

Senare under dagen idag, så presenterades även ÅRETS JULVÄRD...som ska sitta i TV-rutan på JULAFTON!

Och den här gången är det Lars Lerin, som jag knappt vet vem han är...mer än att han tydligen är konstnär efter att ha googlat!


Men det kommer nog bli en mysig/trevlig JULAFTON med honom i TV-rutan!




#svt #åtetsjulvärd2020

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 november 2020 19:13

I lördags när jag jobbade, så började inte jag förrän klockan elva som först. Så jag började med att dyka upp lite tidigare, för att strosa runt lite som "en vanlig människa" och kolla runt i hyllorna!

Och då hittade jag ju lite med förstås, vet väl inte om jag var i sådär jättestort behov av det jag köpte...men så är det väl nästa alltid för mig om jag går omkring i SecondHand.


Nu har jag ju i och för sig ett tag velat ha en mugg för en billig peng, och sedan ta med den som "min mugg" ut till jobbet. Men kunde inte bestämma mig för vilken av desa 2 muggar jag ville ha, så då fick det bli båda två.

Nej, jag har ännu inte bestämt mig för vilken som kommer få följa med till jobbet. Det får bli en "senare" fråga!


Jaha, sen köpte jag en ljusstake också...precis som jag behövde den, eller?

Snart kanske dags för mig att sortera och skänka bort en hel del ljusstakar, men kan inte säga att jag lovar!



Ja, just det jag...sen hittade jag att spel också och detta spelet minns jag att jag fick som barn. Men inte fått det med mig i flytten, fast nu har jag det igen. Jippi!



#pingstkyrkansecondhandkarlskrona

#2finabilligamuggar   #1ljusstake  #nyaracko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 november 2020 18:58

Nu så haer jag för allra första gången i mitt liv fixat mig en "personlig almanacka" via nätet och på sidan www.personligalmanacka.se vilket var riktigt roligt att faktiskt designa sin egna kalender/almanacka!


Då ska jag bara se till att använda den också, för det har jag ju liksom inte gjort på flera år...nog för att jag kanske har köpt en almanacka, men inte använt den!

Så nu ska jag försöka börja "ett nytt liv" - check!




#personligalmanacka  #Hanna2021

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 18 november 2020 17:23

Imorse så utsågs ÅRETS JULKLAPP, och den här gången blev det STORMKÖK

Det är ju nästan alltid lika spännande/kul att få reda på ÅRETS JULKLAPP! Fast det är ju liksom aldrig så man kan gissa/lista ut innan den presenteras!

Jag tycker väl alltid att man blir "förvånad" över varje år, vad som blir ÅRETS JULKLAPP!


Men ett STORMKÖK kanske är bra, även om inte jag har tänkt att önska mig det...hehe!




#åretsjulklapp2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards