Alla inlägg den 22 november 2020

Av Hanna Boman - 22 november 2020 20:56

TEMADAG!

 

 


Ojaa, idag så är det verkligen WIENERBRÖDETS DAG! Fast jag har inte ätit ett enda wienerbröd idag, brukar ju inte göra det så ofta de övriga dagarna på året heller egentligen ärligt talat!

Eller? 
Mnjaej, jag tror inte det i alla fall!

Men nog är det gott att trycka i sig ett wienerbröd ibland!




#wienerbrödetsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 22 november 2020 19:47

Efter lite sms-chattande med Henrik, så blev det senare en trip ut till Långö. Var ju tänkt att jag skulle ta bussen ut, men fick inte riktigt till det med tider och annat (åker ju inte så mycket buss nu längre...)

Så då blev jag hämtad här hemma, och tog bussen hem sen.


Och jag hade ju fått veta att det blev "söndagsstek", vilket var riktigt gott & mumsigt!

Äsch då, jag vet väl inte riktigt om jag kan tala om exakt vad det var. Mer än att det var väldigt gott och man blev ju mätt helt klart!


Efter att vi hade ätit, så blev det lite spelande. Vi spelade väl först "Vändtian", där jag inte vann. Sen så blev det lite av "Fia med knuff", fast orkade inte spela klart och då blev det ett memoryspel som verklikgen var från 80-talet!


 

Sallad

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

TACK för maten & spelstunden idag Henrik!

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 22 november 2020 12:41

LIVE-sändning!

 

 


Nu så är det ju forstsatt live-sända gudstjänster, där man sitter hemma i sin kammare och får vara med!

Det kommer ju vara såhär nu under en längre tid framåt.

Så nu blir det lite och tala om vad gudstjänsten handlade om, Maria Ekroth var dagens predikant som var väldigt bra och innehållsrik på många sätt!



Kändes väl som man ville höra mer av den, men...









 

Niclas Madestam







 

Anna & Elin & Lene








 

Maria Ekroth








#livesändgudstjänst #pingstkyrkankarlskrona   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards