Alla inlägg den 6 november 2020

Av Hanna Boman - 6 november 2020 18:32

ÄNTLIGEN!

 

 

 

Nu var det väldigt längesedan som Åsa & jag träffades över en fika eller träffades egentligen överhuvudtaget!

Så längesedan att man inte vill minnas då det var sist, så det kommer inte uppmärksammas här...haha!


Och nu efter så längesedan, blev det äntligen av att vi träffades över både en fika & halvlång pratstund!

Woooow, vi satt ute på uteserveringen i NOVEMBER månad!  

Eeeh, okej det var ohyggligt mycket löv nästan överallt där jag först skulle parkera Rolle. Sen var det ju även löv under och runt stolen med!


Men bortsett från detta så fick vi en väldigt trevlig stund tillsammans!






TACK för en mysig & trevlig stund bästa Åsa!

  







 










     







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards