Alla inlägg den 19 november 2020

Av Hanna Boman - 19 november 2020 20:06

 




Det som gäller NU är ju endast VÄGNING SHOPPING borta i lokalen, så inte nån Workshops alls mer än på måndagkvällar via LIVE-sändning via appen eller Community.


Men orkar inte tänka tillbaka nu, på vad det handlade om i måndags.


Utan här kommer bara mitt resultat på vad vågen visade för siffror då jag "skuttade" upp på den idag...känns väl inte som jag vill eller vågar, men som tidigare sagt. Har jag en gång börjat, så "måste" jag väl fortsätta!

Så idag visade den då 72,8 kg som resulterade i +0,8 kg.


Nää, nu så ska jag bannemig kolla ordenligt i min app för att jag både vill och behöver ju tappa en massa kilon!



Varför gick det så himla bra förut, då jag blev GULDMEDLEM






#inställt   #coronapandemin   #covid19





 

Av Hanna Boman - 19 november 2020 12:27

TEMADAG!

 

 


Mmm, på dagen idag så är det AMARYLLISENS DAG bland alla dessa TEMADAGAR!

 

Och jag kan nog säga att AMARYLLISEN är en av de vackraste julblommorna, som även håller sig väldigt läng...nästan alldeles för länge, om ni frågar mig!

 

 

#amaryllisensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards