Alla inlägg den 16 augusti 2020

Av Hanna Boman - 16 augusti 2020 17:38

HOPPSAN!

 


~~något blev "bara" lite fel, för jag råkade radera detta ilägget från igår...och då ska jag ju försöka

skriva ihop det idag istället.~~



Men som sagt så var det väl inte så jätteplanerat att jag skulle ta mig till SecondHand Café 2 igår, utan jag tog mig bara ut lite huxflux.

Ojaa, det kändes som det var typ sjuochenhalvevighet sedan som jag var där när jag tog mig in.

Nej då, jag hade ju inte bestämt träff med någon där...utan bara tog mig ut ändå. 


Så jag fick ju fika med mig själv, som egentligen inte alls var några problem...för det har jag ju gjort förr!






#2muggarkaffemedmjölk  #1trocaderozero

#2ciabatta  #1saltmandelkola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 16 augusti 2020 16:41

Sitter just nu och lyssnar till Ulf Lundell, i programmet Sommar i P1

Och nej, jag har ju alridg varit någon flitig lyssnare av detta program någonsin! Men nu så får det ju bli i efterskott då istället!

Han skulle inte haft tid till att vara sommarvärd i år, om alla hans spelningar över sommaren skulle blivit inställda.

Eeeh, har han nånsin varit sommarvärd tidigare? Det frågar jag mig nu, som inte brukar vara någon lyssnare av Sommar!

Som väl är så kan man ju lyssna på dessa Sommarprogrammen ett bra tag till efter, för just på  dagen idag så var det den sista Sommarvärden!


Och visst har det väl varit många bra sommarpratare i år, eller?



En så "gammal" gubbe som Ulf Lundell var ju inte alls så dryg att lyssna till, utan var väldigt lätt att lyssna till!





#sommarvärd2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ulf Lundell









 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards