Alla inlägg den 14 augusti 2020

Av Hanna Boman - 14 augusti 2020 23:32

Alltså jag vet inte när vi träffade Kjell & Lillemor sist, men det var ju väldigt längesedan!

Och så kommer de ner hit här till "Kalleskrona" denna helgen, så ikväll har väl Henrik & jag fått egentid med dem.

Det har väl inte heller hänt nån gång alls, för då har det ju varit ihop med släkten på olika sätt!


Så detta var en riktigt mysig frdagkväll då hemma hos Henrik på Långö!

Där det serverades Flygande Jacob ris mangochutney sallad!


Mmm, väldigt gott...mumsfilibabba!






Sen till efterrätt så blev det sandkaka glass grädde & k

 

 

 


Och eftersom det har varit UNO-dagen idag, då måste man ju för sjutton spela UNO-spelet... vilket vi gjorde några omgångar förstås! Sen så blev det en omgång till att spela SkipBo också, för jag tog med mig bägge spelen för att det skulle spelas!








TACK för en väldigt mysig &trevlig kväll!




        






   











   












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards