Alla inlägg den 6 augusti 2020

Av Hanna Boman - 6 augusti 2020 16:23

 







Ojaa, jag vet att jag inte alltid är riktgt klok...med tanke på att jag har varit på workshop hos Viktväktarna två gånger idag!

Hur många brukar vara det då? Nja, jag tror väl inte att det brukar vara så värst många!

Jepp, anledningen till att jag var med redan imorse klockan åtta var för att jag vet att det finns en god vän till mig som brukar vara med då...men denna gången var hon inte det då.

Så jag flinkade in igen till workshopen vid lunchen klockan tolv, men inte ens då var hon med (vi har inte varit eller sett varann på väldigt länge nu, så därför ville jag "träffa" henne igan...menmen, bättre tur till nästa vecka då då).


Denna vecka pratade vi om "Vad som hände i kroppen när vi är aktiva", och det var en väldigt bra vecka för det blen en hel del BRA diskussioner!


Även denna gången som så väldigt många veckor/månader, så får man ju kolla av sin våg på hemmapaln och det gjorde jag ju förstås ganska tidigt imorse. Och jag blev ju då verkligen väldigt glad när den stannade på 70,9 kg som då kort och gott resulterade i -0,7 kg.




#inställt  #coronapandemin  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Av Hanna Boman - 6 augusti 2020 15:02

HOPPSAN-HOPPSAN!



Jamen detta är väl ändå lite i "senaste" laget, eftersom jag var ju hemma hos Ravnbös i tisdags (4/8). Och jag brukar ju uppdatera och berätta samma dag/kväll om det är något som jag vill förtälja!


#bättresentänaldrig

 

 

 


Som sagt så tog jag mig dit och var där runt halv fem, tog väl lite längre tid att ta sig dit från bussen än vad det brukar...men fram kom jag till slut!

Och lilla "ofina" jag tog ju mig som vanligt in genom deras "vardagsingång", så när jag kom in såg jag inte nån inne i huset. Men tig mig till altandörren, och där studsade Edin Jona studsmatta medan Martina satt uppe på altanen.

Hehe, hon blev väl lite förvånad när jag kom...eftersom hon inte hade sett mig komma gåendes. 

Men jag gick det andra hållet, som gör att hon inte såg mig...


Och det vi gjorde, Martina & jag satt bara och pratade i stort sätt hela kvällen ute på altanen.

Fantastiskt skönt att kunna sitta ute så länge, utan att frysa...men de där eländiga myggen kom o invaderade mig med några myggbett både här & där.


Efter ett tag så fikade vi lite på saft naturgodis, som bara var så gott!











TACK Ravnbös för stunden i tisdags!


  








 

...eftersom jag inte var tillräckligt snabb med att ta bild, 

så fick det bli en fram-googlad istället












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards