Alla inlägg den 22 augusti 2020

Av Hanna Boman - 22 augusti 2020 17:54

SPÄNNANDE!

 

 

 


Jahaja, detta var ju en liten spännande START på denna "första jobblördagen" på väldigt länge. För när jag kommer dit idag strax innan klockan tio och ska sätta mig i kassan "som vanligt", då ville inte våran babs (kortterminalen) fungera!

Jag vet inte, men vi var väl nog lite ängliga över att inte kunna ha den igång alls. Men efter att ha fått hjälp med den, så fick vi den till att äntligen fungera på rätt sätt!




Annars en bra dag, även om det nu för mig i alla fall kändes lite konstigt att komma dit efter cirka tre och en halv månad som jag var där och jobbade sist! Nu var det väl första gången för väldigt många av oss i detta "jobbarlaget", så vi var nog lite nervösa allihop på ett eller annat sätt!


Eftersom omständigheterna fortfarande är som de är, så får ju inte alla som står i kön utanför och väntar på att få komma in komma in samtidigt. Och det var ju fortfarande kö utanför när jag kommer och klockan var ju efter halv tio o strax efter, så var det ju fortfarande kö utanför! Inte riktigt vad jag "trodde", men som sagt så är ju omständigheterna som de är nu!


Och dagen har ju annars funkat helt okej, efter att vi fick hjälp med babsen (kortterminalen).





#2muggarkaffemedmjölk  #1trocadero

#2ciabatta #1päronbiskvi














 














 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards