Alla inlägg den 29 augusti 2020

Av Hanna Boman - 29 augusti 2020 10:53

Efter att igår under dagen ha fått sms av Henrik, så bestämdes det att vi skulle ha en egenkväll här hemma hos mig.

Och så blev det efter att han hade slutat jobba, då han hade köpt två pizzor från Cityhallen (gissar jag att det var).


Så då fick ju ugnen bli uppvärmd, så de kunde bli tillagade.


Vi satte oss, eller när jag kom in i vardagsrummet så hade Henrik redan dukat fram och satt i soffan. Så då blev det soffhäng i soffan!



#ristorante #drotkerpizza  #hawaiipizza  #bolognesepizza  #sommarmust2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 









 

 

 


Efter det sen så kollade vi på Från A till Ö på DVD förstås, jag blir ju visst aldrig vuxen...


Nu kollade vi bara på bokstaväverna och B tillsammans, så jag kommer väl få fortsätta se de övriga bokstäverna själv vad det lider.










TACK Henrik för att du kom hit och våldgästade mig igår!


  


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards