Direktlänk till inlägg 6 augusti 2020

Mysig eftermiddag/kväll hos Ravnbös

Av Hanna Boman - 6 augusti 2020 15:02

HOPPSAN-HOPPSAN!



Jamen detta är väl ändå lite i "senaste" laget, eftersom jag var ju hemma hos Ravnbös i tisdags (4/8). Och jag brukar ju uppdatera och berätta samma dag/kväll om det är något som jag vill förtälja!


#bättresentänaldrig

 

 

 


Som sagt så tog jag mig dit och var där runt halv fem, tog väl lite längre tid att ta sig dit från bussen än vad det brukar...men fram kom jag till slut!

Och lilla "ofina" jag tog ju mig som vanligt in genom deras "vardagsingång", så när jag kom in såg jag inte nån inne i huset. Men tig mig till altandörren, och där studsade Edin Jona studsmatta medan Martina satt uppe på altanen.

Hehe, hon blev väl lite förvånad när jag kom...eftersom hon inte hade sett mig komma gåendes. 

Men jag gick det andra hållet, som gör att hon inte såg mig...


Och det vi gjorde, Martina & jag satt bara och pratade i stort sätt hela kvällen ute på altanen.

Fantastiskt skönt att kunna sitta ute så länge, utan att frysa...men de där eländiga myggen kom o invaderade mig med några myggbett både här & där.


Efter ett tag så fikade vi lite på saft naturgodis, som bara var så gott!











TACK Ravnbös för stunden i tisdags!


  








 

...eftersom jag inte var tillräckligt snabb med att ta bild, 

så fick det bli en fram-googlad istället












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 16 maj 16:23

Bilder på en snabbt besök, kommer skrivas sedan i ett nytt inlägg? #somvanligt ...

Av Hanna Boman - Torsdag 16 maj 14:32

        

Av Hanna Boman - Onsdag 15 maj 16:53


TEMADAG!       På dagen idag så är det KARDEMUMMABULLENS DAG! Men hur mycket eller hur många caféer finns det som verkligen säljer kardemummabullar egentligen?    Det är nog något sånt som man kanske bör kolla in i olika caféer, eller? Ja...

Av Hanna Boman - Söndag 12 maj 21:13


TEMADAG!     På dagen idag så är det tydligen DAGBOKENS DAG, en så kallad temadag bland alla dess övriga temadagar. Själv har ju aldrig jag nån gång varit en dagboksskrivare, men minns att jag en gång fick en dagbok i födelsedagspresent då ja...

Av Hanna Boman - Söndag 12 maj 18:23

Nu så blir det bara bilder, kommer skriva senare...         Glimåkra gospel  Selah               Niclas Madestam                         Kyrkafika                        ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards