Alla inlägg den 1 september 2020

Av Hanna Boman - 1 september 2020 22:17

TERMIMSTART!

 

Ikväll så har det återigen varit övning med Second Voice, där vi var ganska så många /fast vi satt ju med Coronaavstånd...vilket man ska göra nu och definitivt jätteviktigt när man sjunger i en kör enligt rekomendationerna!

Eeeh, jag tyckte väl att det kändes lite sådär med att sitta på det viset...det blir liksom inte nån riktig sammanhållning!

Fast det funkade ju ovanligt bra ändå att sjunga.



Fortsättning följer senare... ;)






/Tjingeling




  








 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 september 2020 15:13

TEMADAG!

 

 


Jaha, då är det tydligen FLUORTANTENS DAG idag. Nu finns det väl inte några FLUORTANTER ute på skolaorna, för jag minns ju att på både låg -och mellanstadiet att det kom en FLUORTANT in i klassrummetmed en bricka där det stod en varsin medicinbägare/kopp till var och en i klassen!


Själv kan jag väl inte minnas att det var så värst roligt, men det blev ju ett avbrott i lektionen bara för att FLUORTANTEN kom förstås!



#fluortantensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards